12.09.2013

LES LOLITAS 26 - LAKIER DO PAZNOKCI

Kiedy byłam we Francji, akurat moje paznokcie świętowały swoje apogeum długości, twardości i ogólnie zdrowotności. Dlatego też, będąc w każdej drogerii polowałam na lakiery. Moje serce skradła marka Les Lolitas z lakierami przeróżnych kolorów i w dodatku tanich.
Kupiłam ich parę, część jednak została we Francji, gdyż moje lakiery pomieszały się z lakierowym dorobkiem rodzinki, a do domu wróciłam z dwójką. Tym, który zaprezentuję dziś oraz drugim pastelową zielenią.


Jego kolor to taka metaliczna rdza. W sam raz na jesień, którą właśnie dziś poczułam, leżąc w łóżku i zajadając się aspiryną.
 Tak się prezentuje z lampą błyskową,

a tak bez.

Konsystencja jest idealna, a pędzelek gruby, którym łatwo nałożyć lakier. Do całkowitego pokrycia potrzeba dwóch warstw. Lakier wysycha w miarę szybko, co przy większości - w moim przypadku - trwa wieki i zawsze je zniszczę. :)

Tutaj mamy przykładową paletę kolorów KLIK

Może mało pożyteczna recenzja, ale każdemu kto będzie miał okazję je kupić - polecam ! :)


PS. Mówiłam o obciętej grzywce, oto jak się prezentuje:



10 komentarzy:

  1. grzywka super;) jak patrzę na ten lakier, to mam tylko jedno skojarzenie- kaarmel!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo karmel jest o wiele pozytywniejszym skojarzeniem niż moja rdza :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolor lakieru :) Też miałam kiedyś identyczną grzywkę :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za udział w rozdaniu wyniki będą w niedługim czasie po zakończeniu


    zapraszam na kolejny konkurs do wygrania zestaw kosmetyków orientana

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. wróciła do łask, ponieważ jakiś czas jej nie używałam (http://mlewandowska.blogspot.com/2013/04/lip-tint-bell-nr-1.html - to ona :)

      Usuń
  5. też kiedyś nosiłam grzywkę :P niestety szybko mi się znudziła. a kolorek super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mi też się szybko nudzi zawsze, ale potem do niej wracam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...