9.09.2013

AKTUALIZACJA WRZESIEŃ


Jako, że aktualizacji nie robiłam wieki, postanowiłam się wreszcie wziąć w garść i to ogarnąć.
Pierwsze zdjęcie, to zdjęcie z ostatniej aktualizacji, a kolejne aktualne -  z wczoraj.



Pielęgnacja nie różni się niczym niż przy ostatniej aktualizacji, jest nawet biedniej, bo nie piłam pokrzywy i skończyłam brać CP. Jednak zabieram się teraz za wcierkę Jantar i jak już wspominałam, w poprzednim poście, biorę się za regularne olejowanie. Poza tym, sprawiłam sobie prostą grzywkę, która mnie już męczyła jakiś czas, jestem ogólnie z niej zadowolona, ale coś czuję, że pielęgnacja i ogarnianie jej będzie bardziej męczące. 
Poza tym, muszę się wybrać na podcięcie końcówek, gdyż dół włosów jest wymęczony tymi wszystkimi grzeszkami z przeszłości i tak bardzo mi się marzy dzień, kiedy pozbędę się wszystkich farbowanych i będę już miała całe włosy naturalne.

PS. ZAPRASZAM NA ROZDANIE:




4 komentarze:

  1. śliczne włosy ;) na pewno będziesz zadowolona z Jantaru ;) też kusiła mnie ostatnio zmiana grzywki na prostą, ale stwierdziłam, że musiałabym ją ciągle prostować i skończyło się tylko na zmianie położenia przedziałka xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam z tym problemu akurat bo mam włosy proste jak drut : (
      no właśnie ciekawa jestem jak się jantar sprawdzi:)

      Usuń
  2. w biedronce:) jakieś 2 tygodnie temu, jak nie wykupili wszystkich jeszcze mogą byc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę, to muszę się przejść, chociaż sądzę, że tyle czasu nie wyleżały w biedronce :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...