5.12.2013

NEW IN (LADYMAKEUP.PL)


Wczoraj w ten wiatr, zimno i okropną pogodę dumnie pomaszerowałam do paczkomatu i odebrałam moją przesyłkę ze sklepu www.ladymakeup.pl . Zamówiłam tam rzeczy w związku z dniem darmowej dostawy, który tam również obowiązywał. 

Po pierwsze, chciałabym bardzo pochwalić i sklep i paczkomaty, ponieważ wszystko przebiegło bez problemu, na bieżąco byłam informowana, co się dzieje z moim zamówieniem, czy zostało już nadane itd. 

Dodatkowo, sklep zadbał o to, aby kosmetyki dotarły do mnie nienaruszone. Szczelnie były owinięte w dużą ilość folii, którą potem mogę godzinami 'dziurkować' :D

No, ale przechodząc do sedna - 
Zamówiłam trzy rzeczy, w tym jedna była prezentem od mojego kochanego chłopaka, który mnie wzbogaca w paletki Sleeka. :)
Po Storm przyszła kolej na Oh So Special. Wahałam się między nią, a Au Naturel, ale że mam też w planach paletkę MUA w ziemistych kolorach, także wybrałam OSS. Jest prześliczna i mogę godzinami się na nią patrzeć :D 
Kolejną rzeczą była baza pod cienie HEAN. Zbierałam się jakiś czas do kupienia bazy, analizowałam, którą wziąć i na początek nie chciałam wydawać za dużo. Dlatego skusiłam się na HEAN, która kosztowała mnie 13 zł. Zobaczymy, czy było warto.
No i na koniec znany każdemu bronzer Honolulu ( 12,50 zł). Szczerze, po zdjęciach w internecie myślałam, że będzie trochę większy, ale nie mam żadnych pretensji o to. Czy tylko mi to opakowanie się kojarzy z czasami dzieciństwa i rzeczami z NICI i Diddla ?:D  W każdym razie, dziś była jego pierwsza próba i jak na razie jestem zadowolona z zakupu.

No i to tyle, wpis na szybko, bo padam na twarz przez uczelnię i zajęcia do 20stej, a poza tym, pogoda też daje swoje - mam nadzieję, że nikogo huragan nie porwał :D 
A w najbliższym czasie na pewno możecie się spodziewać swatchów OSS, mimo, że pewnie i tak każdy z Was już je widział, to nie wytrzymam, nie prezentując ich u siebie !

Buziaki, 


21 komentarzy:

  1. Miałam takie same odczucia po oglądaniu zdjęć na necie jak kupiłam ten bronzer :P ale jest mega wydajny, także na pewno długo Ci posłuży :D

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pozytywnie skorzystałaś z DDD ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też kupiłam Oh So Special u ladymakeup... :) i kredkę essence fioletową. a teraz pluję sobie w brodę, że nie dorzuciłam pędzelków essence bo brakuje mi takich o średnim rozmiarze :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chyba też zdecyduję się na Oh So Special. i na bronzer też mam chęć

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh so special jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh So Special jest śliczna! Ja cały czas nie skusiłam się na ani jedną paletkę Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałaś bardzo ładną kolorystycznie paletkę :)
    Ja 2-go grudnia wmawiałam sobie, że DDD nie istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą paletkę, tak samo jak bazę Hean ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Daj znać koniecznie jak się spisuje baza, bo ja od jakiegoś czasu szukam nowej, bo moja wysoce przeciętna jest.

    OdpowiedzUsuń
  10. OSS i bazę Hean mam, ale na Honolulu ciągle mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paczkomaty są super. :) Jakoś nie skorzystałam z dnia darmowej dostawy, może za rok.

    OdpowiedzUsuń
  12. też namiętnie kolekcjonuje paletki sleek'a :) Chyba poświęce im jedną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też skorzystałam, kupiłam w tym sklepie paletę Sleek Vintage :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja wlasnie chcem zamowic dwie paletki, jedną nową garden of eden a druga wlasnie tą co Ty masz i tez sie wahałam między nia a natural ;p ale wybralam wkoncu ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też się tak skojarzyło to opakowanie jak zobaczyłam zdjęcie a potem przeczytałam, że Tobie też :D Coś w tym jest. Paletka ze Sleeka Storm mi się marzy :C

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne kosmetyki kupiłaś, zaciekawiła mnie baza Hean, obecnie też poszukuję bazy, więc chętnie poczytam o niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Paletkę mam i bardzo lubię, o bronzerze pisałam u siebie jednak porzuciłam go na rzecz Bahama Mama ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne kosmetyki ;) Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...