29.06.2012

la maison blanche

Wczoraj wreszcie poznałam au-pairkę Kristinę i au-pairka(?) Bradleya. Przyjechali po mnie o 20;30 i pojechaliśmy najpierw do jednego baru, potem na plażę, potem do drugiego baru i potem do hmm pubu ? pubu z małym parkietem. Co tu dużo opowiadać, po pierwszym spotkaniu mam same pozytywne odczucia co do nich, cieszę się, że najbliższe trzy miesiące będę miała okazję spędzić z nimi. Chociaż po tym samotnym miesiącu zapewne cieszyłabym się z każdego towarzystwa :) Teraz w sumie nie wiem, mam dwie propozycję  - te urodziny, o których mówiłam, lub poniedziałek w Bordeaux z rodzinką Kristiny. Sama nie wiem co wybrać, bo i tu chętnie pojadę i tu. Hości powiedzieli, że jak wolę, a Christine, że jakby ona była na moim miejscu to by wybrała Bordeaux, ale będzie jej też miło, jak pojadę z nimi na urodziny.
No i to na tyle, wszystko jak najbardziej w porządku, mam już wyniki matur i myślę, że bez problemu dostanę się na te studia na które chcę :) a Wy jak tam?

6 komentarzy:

  1. O to super, miałaś rozeznanie imprez w okolicy, a to zawsze jakies urozmaicenie :p

    Moje wyniki z matur ujdą w tłumie :D haha nie jest źle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak, Christine podała mi kolejne nowe puby, trzeba będzie je odwiedzić : D
      no najważniejsze, że nie jest źle :)

      Usuń
  2. i co, pisałaś do tej mojej koleżanki??

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że kogoś poznałaś - zawsze to umila spędzanie czasu :)
    Jaki kierunek studiów planujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow - super kierunek, bardzo ciekawy! :) Trzymam kciuki, żebyś się dostała! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...