06.06.2012

.

Wczoraj budzę się o tej siódmej rano, żeby zdążyć się ogarnąć przed pobudką małych, a tu słyszę, że Hostka w domu. Wstaję, witam się. Na co ona: już wstałaś? Wracaj do łóżka spać ! I tak oto się dowiedziałam, że we wtorek będę się lenić. Odleżałam poprzedni dzień ( rower... ) - bo za dużo sportu w krótkim czasie to dla mnie niezdrowo ! A wieczorem poszliśmy do kameralnej restauracji - zdjęcie poniżej. Na aperitif pinot - odmiana wina, trochę mocniejsza niż normalne. Jednak jak to Hości powiedzieli - co to dla mnie, w Polsce pewnie takie coś z ok 17 % to dzieciom się daje, bo co to takiego przy Żubrówce :) Potem sałatka z kurczaka, różowe wino, a na deser coś, przy czym się rozpływam, czyli creme brulee, ozdobiony truskawkami. Ten chrupiący skarmelizowany cukier, który pęka pod łyżeczką ! Nie wierzę w Boga, a jednak uważam, ze niebo istnieje. Istnieje przy dobrym jedzeniu, dobrym alkoholu i bliskich osobach. 
W każdym razie, dzisiaj natomiast, niebo całkowicie mnie opuściło. Jedna małą obudziła się już trochę przed siódmą, więc Hostka mnie obudziła przepraszając. No ale przecież to niczyja wina. Mała wstaje, tak jak jej się chce. W każdym razie, potem obudziła się zaraz druga - obie były kompletnie nieznośne, płacz i lament. I możecie mi mówić - o matko, czwórka dzieci ! Ale starsze nie są żadnym obowiązkiem, wręcz przeciwnie, są pomocą. Pomagały mi uspokoić małe. Zrobiły obiad. Posprzątały po sobie. Jak ich nie kochać ? :) Poza tym mam już lepszy kontakt z nimi, wczoraj jedna nawet powiedziała mi "Que t'es belle !"

+ remix Kamp! piosenki Brodki, którą od Grandy mocno kocham:




A NO I NAJWAŻNIEJSZE NA KONIEC:
STO LAT DLA MOJEGO KOTA, KOCHAM CIĘ MOCNO I WYNAGRODZĘ CI TO, ŻE NIE MA MNIE KOŁO CIEBIE W TE DZIEWIĘTNASTE URODZINY : *
haha i nasze jedno ze zdjęć na dzień przed wyjazdem <3



3 komentarze:

  1. eh kwasimodo ze mnie na zdjeciu ale lofki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie, ze coraz z lepiej ze starszymi dziewuchami, ale ten bar i Twój stosunek z rodziną to cos niesamowitego, mam nadzieje, ze bd miec podobnie ; o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no też jestem bardzo zadowolona, każdemu co opowiadam, to każdy mówi, że trafiła mi się świetna rodzina i mają rację (przynajmniej na razie, żeby nie zapeszyć !)
      I w takim razie tryzmam kciuki za twoją rodzinkę <3

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...