28.04.2013

NEW IN

Już wcześniej chciałam coś napisać, jednak jakoś tak, tydzień szybko zleciał, nawet nie wiem kiedy, jak i gdzie, no i nie było okazji. Dziś się wreszcie odzywam, niestety, 'na szybko'.
Ostatnio malutkie zakupy, między innymi odwiedziłam nowy sklep w Płocku, Sinsay,  gdzie skusiłam się na opaskę do włosów, z drucikiem w środku: 
oraz w lordy, w tym samym klimacie - wreszcie zaspokoiłam moją chrapkę na rzecz z panterkowym motywem, którą to miałam już prawie rok. 

Poza tym, nowy dezodorant w kulce Alterry - Melisa z Szałwią, którego zapach mnie urzekł; głupie, ale jego zapach jest identyczny wg. mnie, jak cukierki, również dostępne w Rossmanie, o smaku szałwii. 

I ostatni zakup, na Allegro, perfumy Luxure Elite imitujące zapach Chloe Chloe. Jestem skąpiradłem w tym względzie i jeśli tanie perfumy pachną tak samo jak ich drogie odpowiedniki, a po prostu będą miały mniej trwały zapach, to właśnie na takie się skuszę.
Nuty głowy: frezja, liczi, piwonia
Nuty serca: konwalia, magnolia, róża
Nuty bazy: nuty pudrowe, cedr, piżmo, ambra
Czyli typowo różane, słodkie, pudrowe perfumy - takie, w których gustuję.







I to by było na tyle. Czaję się na tę recenzję Guerlain, jednak bez porządnego aparatu nie ma sensu, bo nie będzie widać efektu. 

Tymczasem, pozdrawiam i życzę udanej majówki, która jak na razie nie zapowiada się na upalną...




4 komentarze:

  1. i mowisz, że te perfumy pachną tak samo jak chloe??

    Miło mi powitać Malinową Koleżankę, :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam :)
      No wg. mnie są to zapachy praktyczni takie same. Nie wiem, może wrażliwszy nos wyczuje różnicę, ale dla mnie, to te same nuty zapachowe.

      Usuń
  2. ale świetne lordy uwielbiam motyw zwierzęcy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie wcześniej uważałam taki motyw za kiczowaty, a teraz mój wzrok zatrzymuję się praktycznie na wszystim w panterkę

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...