19.08.2012

plan dnia

Odwiedziny dziadków dziewczynek, a co za tym idzie, wolne dwa dni dla mnie.
Wieczory więc należały do restauracji, baru, kręgielni, bilardu, a dzisiaj - do klubu, co będzie pewnego rodzaju samobójstwem, biorąc pod uwagę, że zazwyczaj wracam stamtąd około czwartej, a jutro pracuję. Ale jak to wszyscy mi tu mówią: korzystaj z życia, enjoy your life, profitez de votre vie. 
Jednak poza korzystaniem z życia, czasami jest praca, a o to mój (mniej więcej) plan dnia:
8/8:30 - pobudka  ( zależy kiedy bliźniaczki się obudzą, zdarza się, że i o siódmej, a i, że o dziewiątej ), podanie im buteleczek z mlekiem
9:30/10:00 - ubranie małych
( w międzyczasie budzą się dwie starsze i zajmują sobą )
10:00 - 12:00 - pilnowanie, żeby nikt nie ucierpiał w trakcie ich zabaw :)
( a w międzyczasie wywieszenie prania w ogródku, opróżnienie zmywarki, wyprasowanie koszyka ubrań, a jak mi się zachce i gdy nie ma akurat prania, to czasami odkurzenie )
12:00 - obiad dla małych
12:30 - ogarnięcie stołu po obiedzie małych
12:30-13:00 - dwie opcje, zależy od mojego humoru - obiad starszych, przy tym pilnowanie też maluchów LUB przygotowywanie maluchów do spania i dopiero potem obiad dla starszych, już w spokoju
13;00 - początek drzemki maluchów
13:00 - 14:20 - siedzenie ze starszymi lub odpoczynek z nimi w basenie i KONIEC PRACY :D

W sumie to szczerze powiem, że takie dwa dni wolne pod rząd, gdy nie ma nic do roboty aż do wieczora, są trochę nudne. Ale nie narzekam, pierwszy raz pospałam prawie do jedenastej ! :D


2 komentarze:

  1. Ejjj, ale Ty króciutko pracujesz! :D Ja zawsze 9-17, a jak Caoimhe zacznie szkołę to od 8:30 :) A Ty tu luuuuuzik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uznałam, ze z tym piwem to dam szansę facetowi, ale okazał się taki mega nuuuuuudny, że nie był to mój najlepszy pomysł hahaha :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...